Wauw. meer kan ik niet zeggen dan moet je lezen.

12 juni 2015 - Madrid, Spanje

Goedemorgen lieve lezers,

Ik zal toegeven. Ik ben net van 22:00 tot 06:00 op stap geweest en vervolgens een heerlijke chocolade donut gaan eten (vers van de bakker die net open was) en ja ik had nog zin om mijn blog van de afgelopen dag te schrijven in plaats van morgen 2 dagen schrijven.

Vanochtend zijn we droog (thank god) naar school gegaan met hoop op goede cijfers. Helaas hadden de docenten de cijfers nog niet en zullen we deze pas maandag krijgen. Wel heb ik eindelijk mijn schoolboeken kopen want die waren eindelijk binnen. We kregen een forse korting omdat ze er pas zo laat waren. In beide lessen hebben we uitgebreid, tot in details de toets besproken.

Met de lunch heb ik heerlijke pasta op met een soort van spinazie saus. Dit recept ga ik thuis eens proberen te maken net als de appels uit de oven. Daarna even geskyped met het thuisfront en een lange siësta gehouden als voorbereiding op vanavond.

Toen was het zover. Lekker uiteten met Thijs, Ymke en Sanne voor de verjaardag van Sanne. Wat ze niet wist was dat de rest van de Nederlandse klas al in het restaurant op haar zat te wachten. We hebben als echte Nederlanders gegeten voor het leven en een top avond gehad. Vervolgens zijn we op stap gegaan. Eerst naar ‘commo’ m.b.v. clubbers (een bedrijf dat toegang en kroegentochten organiseert). Daar heb jik 2 Turkse jongens ontmoet die hier op vakantie zijn. Ontzettend aardige gasten! Net als de Amerikanen trakteren ze graag. Natuurlijk ben ik voor de zekerheid mee naar de bar gelopen zodat ik meteen vanaf de barman mijn drankje aan kon nemen.

Uiteindelijk zijn we naar Shoko gegaan. Een grote club waar je 12€ voor 2 drankjes betaald. Echter heb ik niks hoeven betalen (lucky me!). In deze club draaien ze techno gecombineerd met reggeaton. Wat een prachtige combinatie met een heerlijke beat om op te dansen! Ja we hebben een heerlijke avond gehad waarvan ik flink heb genoten. Nu ga ik lekker mijn bedje in en een flinke partij slapen. Vergeet zeker niet bij de foto’s te kijken want er zitten een aantal leuke bij van de afgelopen avond/nacht. Bedankt allemaal voor het lezen.

Dikke kus x Mandy