Vervloekte dag of niet?

11 juni 2015 - Madrid, Spanje

Beste allemaal,

Zoals gister vermeld had ik vandaag de tussentijdse toets. Allereerst was het enorm slecht weer en moesten we door de stort regen en hagel naar de metro lopen. Onderweg wilden we fruit halen maar was de supermarkt dicht. Vervolgens glij ik door de stromende regen uit op de stoep waar ik door een Spanjaard opgeraapt wordt. Eenmaal aangekomen bij Francos Rodriguez (de metro halte in de buurt van school) is de lucht daar hemelsblauw en is er geen regen te bekennen. Ymke en ik maar als verzopen katjes naar school lopen en die Amerikanen maar raar kijken. Uiteindelijk op school de toetsen gemaakt, beide gingen op zich best goed maar ik heb achteraf wel wat domme foutjes ontdekt. Dus ben ik erg benieuwd naar de uitslag die ik hopelijk morgen krijg. De toetsen waren totaal anders ingericht dan mijn toetsen (tentamens) die ik normaal in Nederland maak.

Na de toetsen naar huis gegaan om te lunchen en huiswerk te maken. Verder kan ik weinig over mijn dag vertellen. Ik heb de hele middag gewerkt aan/voor school en heb bezoek gehad van Eva. Die mocht langskomen van onze Spaanse mama dus dat was wel ff gezellig tussendoor. Verder ben ik inspiratieloos en val ik bijna in slaap achter mijn laptop.

Doei!

Ps. Ik heb een foto van het dakterras gemaakt waarop je het weer aan ziet komen. Het was wel ernstig het weer want de metro heeft een tijd niet gereden vanwege storingen en overstromingen(onderlopen van). Daarnaast stonden er hele wijken hier in Madrid blank en was het het hoofdonderwerp van het nieuws van vandaag. Toch ernstiger dan verwacht dus.

Pss. Dit weer houdt de weerman aan tot en met Dinsdag dus geniet van het weer in Nederland.

1. Mike:
    12 juni 2015
    bedankt weer dat jij het nederlandse weer weer bij je hebt gehouden. wij genieten wel weer van dit weer. :)