Laatste keer alweer #huilen

24 november 2015 - Madrid, Spanje

Hallo lieve lieve lezers/volgers,

Allereerst bedankt voor alle reacties en lieve berichtjes, helaas kan ik op deze pagina niet reageren op jullie reacties. Met tranen in mijn ogen begin ik aan mijn laatste blog. Ik wil niet naar huis. De nederlandse cultuur, keuken en tijden. Does mij maar de spaanse, die van madrid, maar dan met mijn nederlandse familie en vrienden. Zullen we allemaal naar 1 dorp in Spanje verhuizen? Volgens mij staat er zelf een dorp te koop hier haha. Kon dat maar. Nee vandaag heb ik van een hoop mensen afscheid genomen, onder het genot van een drankje. Daarnaast heb ik vandaag palacio real bezocht. Wat een indrukwekkend paleis (real = koninklijk, zoals real madrid) Alles is zo luxe en echt het is net alsof je in een sprookje bent beland. En dan nog die mooie tuinen, dat zonnetje erbij en een lekker kopje muntthee. Het was dan wel koud maar ik heb op en top genoten. Daarna ben ik dus nog wat vrienden op gaan zoeken om afscheid te nemen. Dit hebben we in mijn favoriete bar/restaurant gedaan, cien montaditos. De tent die zeker in Nederland geopend moet worden!!! Als iemand wil investeren en vertrouwen in me heeft, deze toko met zijn formule zijn the bomb. Maargoed aan alles komt een einde, zo ook deze vakantie. Gelukkig heb ik nog als souvernir voor mezelf de pul van 100 monteditos gekocht waar ik al die tijd bier en tinto de verano uit dronk. Daarnaast heb ik wat nep oude foto's van Madrid gekocht. Het was een vakantie die niet echt  standaard is, totaal anders dan m'n geweldige vakantie in Mallorca met Hanneke en Elisah of de vakanties die ik met mijn lieve ouders en broertje heb gehad. Maar zeker te weten een vakantie en mensen om nooit te vergeten. Een aantal hebben beloofd om me in nederland op te komen zoeken, hopelijk komen ze de beloftes na :D. Ik heb niets meer te zeggen, Madrid je was en bent geweldig, hopelijk kom ik hier snel weer terug. Morgen nog afscheid nemen van andere vrienden en dan is het gedaan met de pret. Dinsdag land ik om tien uur en Woensdag ochtend om half negen heb ik mijn eerste werkdag bij drukkerij de jong dus ik wordt weer meteen terug getrokken in het normale leven (en de kou van Nederland).

Bedankt allemaal, voor alles. Tot snel

liefs, groetjes, kusjes en knuffels,

Mandy Driesen

Ps. ik denk dat ik nog een fotoboek ga maken van alles van madrid