Spontane acties zijn de leukste acties

13 juni 2015 - Madrid, Spanje

Dag lieve luisteraars (nee, lezers),

Dit is een goed begin van mijn weekend. Heerlijk uitgeslapen om vervolgens aan te sluiten bij de lunch. Helaas zag ik varkenshoofd met hersens en al in de oven liggen dus dit zag er alles behalve aantrekkelijk uit. Blijkt dat onze Spaanse moeder al door had dat we dat niet zouden willen dus had ze speciaal voor Ymke en mij al bondigas gemaakt (gehaktballetjes in een soort tomatensaus). Waarbij we de heerlijk pasta van gisteren konden eten.

Vervolgens ben ik aan de studie gegaan. Ik heb als huiswerk voor maandag een presentatie over Nederland van 5 minuten. Ik wil hier mijn beste kant laten zien dus heb vandaag enorm hard eraan gewerkt. Daarnaast heb ik al geleerd voor mijn herkansingen in Nederland.

Ik heb met mijn ouders gebeld en opa & oma uit Chaam. Stiekem was het erg fijn om even al dat contact met thuis te hebben. Je wilt er niet aan toegeven maar het geeft een goed gevoel en energie.

Vervolgens had ik met Pascal en Marly afgesproken om in een Belgische kroeg hier speciaal bier te gaan drinken (mijn specialiteit). Ook Tanner en Stefany kwamen ons gezelschap houden. Tot mijn verassing hadden ze daar friet speciaal en ook de catamaran. Die kon ik natuurlijk niet in de keuken laten na 2 weken zonder de friet van ons pa. Ook had ze in deze kroeg bier van dochter van de korenaar (brouwerij uit Baol), dit maakte mijn avond compleet, samen met Leffe Blond. Zonder bedoelingen toch naar Sol gegaan om nog een pilsje te drinken en uiteindelijk wilde natuurlijk niemand naar huis. Dus spontane actie ondernomen en terug naar Commo gegaan. (Ja je hebt gelijk, daar ben ik gisteren ook geweest) Enorm gezellig gehad en toch maar de taxi genomen in plaats van de metro om 6:00. Echter is het nu 05:12 hier en voelt het goed dat ik weer naar mijn familie, vrienden, kennissen, ¿docenten? En andere heb kunnen schrijven. Een fijne dag met leuke vooruitzichten naar morgen.

Tschüss! Mandy

Ps. Foto’s ;)

1. Laura:
    14 juni 2015
    de weken vliegen om,gezellige blog om te lezen en mooie foto's. XX