morgen is de grote dag

10 juni 2015 - Madrid, Spanje

Buenos días,

Wat was ik vanochtend toch benieuwd naar deze schooldag aangezien we morgen (donderdag) al de tussentijdse toets hebben. Zouden de docenten hier vooral herhalen de dag voor de toets of zouden ze nog met nieuwe stof aan komen zetten? Nou dat werd al vrij snel duidelijk, beide docenten gingen eerst uitgebreid nieuwe stof doornemen om vervolgens alle lessen die we hebben gehad samen te vatten. Dus een beetje van beide.

De dag overleefd en eindelijk met mijn klassenmaatje een foto gemaakt. Sonaly [soenaly] is een meisje uit Florida dat hier 2 maanden studeert en daarna door Europa gaat reizen. Een leuke vlotte meid die net als mij alleen Spaans wil praten i.p.v. Engels. Dit gaat haar soms niet goed af maar we kunnen elkaar gelukkig goed aanvullen. Vergeet dus niet bij de foto’s te kijken dan krijg je een beeld van haar.

Thuis hebben we als lunch een heerlijke ovenschotel met gehakt en kaassaus op. Waarna ik me heb opgesloten op mijn kamer om te leren voor de toets van morgen. Hier wilde ik eerder mee beginnen maar door het vele huiswerk was ik daar helaas niet aan toe gekomen. Een volledige samenvatting heb ik uitgeschreven en nog wat opdrachten geoefend. Ik ben klaar voor de toets van morgen en ben benieuwd hoe ik hierop ga scoren! Tussendoor nog wat afleiding gezocht want alleen studeren is natuurlijk ook niet goed. Dus om negen uur even een hapje gaan eten met Sanne en Ymke bij Montaditos. Voor 15€ stond de tafel lekker vol. Ook hier is natuurlijk een foto.

Al bij al een geslaagde dag gehad.

Muchos besos! (veel kusjes)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Diana::
    11 juni 2015
    Suc6 vandaag met je toets!
  2. Trix:
    11 juni 2015
    hoop dat de toets net zo goed gegaan is als de eindexamen cijfers van je broertje. Hardstikke fijn dat hij geslaagd is