Toledo!

20 juni 2015 - Madrid, Spanje

Hoi, heei, hallo

Wat een prachtige plaats! Toledo, het oud cultuur historisch centrum van Spanje. Wat ben ik blij dat ik deze plaats alsnog ben gaan bezichtigen. Enige nadeel was dat het tot nu toe onze warmste dag in Spanje is geweest dus eigenlijk was het echt te warm om activiteiten te ondernemen. We zijn na het ontbijt om 8 uur (met jus, thee, croissant en andere verse broodjes) naar de bus plaats gegaan. Vanuit daar hebben we 45 minuutjes in de bus gezeten en voor we het wisten waren we alweer in Toledo.

In Toledo hebben we verschillende dingen gezien, bezocht en gelezen. Een erg interessante leerzame dag, vooral omdat ik hier op school in Nederland ook van alles over heb gehad. Vele mooie plaatjes en toeristische foto’s kun je zien bij mijn uploads!

Vervolgens zijn we verschillende terrasjes opgegaan en uiteindelijk naar huis. (appartement van mijn ouders). Daar heb ik een kort maar krachtige siësta gehouden om vervolgens op pad te gaan om Mike zijn laatste avond hier af te sluiten. Eerst hebben we heerlijk gegeten bij ‘100 monteditos’, om vervolgens op het terras te zitten bij ‘la sureña’, vanuit daar naar een shisha/cocktail bar te gaan en onze avond af te sluiten bij het park achter ‘teatro real’. Een romantische maar o zo gezellige avond hebben we gehad.

Nu ga ik helaas met een vervelend gevoel slapen want morgen ochtend ga ik Mike afzetten op het vliegveld en vervolgens de hele dag leren. Maar ach, ik heb nog een weekje hier af te maken (die waarschijnlijk net zo snel voorbij zal gaan) en vervolgens mijn tentamens en dan heb ook ik zomervakantie!

Groetjes uit het nu (01:20 ‘snachts) 32 graden Madrid