Het laatste weekend is aangebroken!

19 juni 2015 - Madrid, Spanje

Hola!

Wat een dag! Vanochtend begon nogal rumoerig. Na mezelf misschien verslapen te hebben, had Mike me geholpen zodat ik op tijd kon komen. Eenmaal op school bleek ik niet de enige te zijn met opstartproblemen (ik was overigens nog op tijd). Van de 15 leerlingen/studenten begonnen we met vier. De tweede en laatste les van de dag zijn we geëindigd met acht leerlingen in totaal. Ik heb vandaag op school een presentatie gehouden over de klompendans. Natuurlijk was ik weer anders dan de rest van de klas, dus werd er gefascineerd geluisterd.

Na wat gedoe met het openbaar vervoer, heb ik Mike weer terug opgezocht. We hebben een drukke volgeplande middag gehad, met onder andere: bezoek aan ‘Gran Vía’, Sol, het zwembad en een lekkere lunch. Na een kort maar krachtige siëste van 20 minuten, waren we weer opgeladen om op pad te gaan. We zijn met papa en mama naar de homowijk “chueca” gegaan, en hebben daar heerlijk gegeten in een markthal. (deze was vergelijkbaar met die van Rotterdam)  Vervolgens zijn we het dakterras opgegaan, hebben we een plaatsje gescoord en genoten. Ook zijn mijn Amerikaanse vrienden en Nederlandse vrienden langs geweest, en hebben we een hartstikke leuke avond gehad.

Nu snel slapen en op naar morgen. We hebben een intensieve dag op het programma, gevuld met een bezoek aan Toledo.

Foto’s en verslag over Toledo komen morgen.

Dikke kus Mandy