eenzame dag...

21 juni 2015 - Madrid, Spanje

Hallo allemaal,

Het was vroeg dag vandaag. Om zes uur uit bed zodat ik Mike naar het vliegveld kon brengen. Het niet leuke onderdeel van zijn bezoek aan Madrid. Hij is gewoon veilig geland gelukkig en over 6 dagen kunnen we elkaar weer omarmen. Ik moet toegeven dat deze 3 dagen zo close waren dat het lijkt alsof ik opnieuw verliefd ben geworden, ik mis hem nu nog veel meer dan eerst.

Ik naar huis en begonnen aan school. Ik heb een overzicht voor mezelf gemaakt wat betreft mijn herkansingen en een planning zodat ik de laatste week en tijd nuttig kan besteden. Helaas kan ik niet veel meer zeggen dan dit want ik heb niks anders gedaan vandaag.

Of toch wel. Ik ben het huis uit geweest om geld te pinnen zodat ik mijn bestelling bij de kebab tent contant aan de deur kon afrekenen. Na 1,5 uur wachten op mijn bestelling kwam deze dan ook zompig en koud aan. (tegenvaller!).

Het is vandaag warmer dan 34 graden geweest, iedereen was zwemmen en leuke dingen doen. Dan valt dat leren toch wel even tegen. Je gaat nadenken en mensen missen. Het liefst zou ik mijn zondag avond traditie voortzetten (badderen) of mezelf inbeelden op bezoek bij mijn lieve vriendinnetje Hanneke en de puppies. Even een momentje bij mijn familie en vrienden om iedereen te zien en te knuffelen. Maar goed, ik zet nog even door. Vijf herkansingen, een mondeling, 2 verslagen en een eindtoets hier in Madrid. Ik ga bewijzen dat ik het kan en ga gewoon mijn Propedeuse punten halen!

Zaterdag ga ik alweer naar huis (geen leuk vooruitzicht) en woensdag avond over een week ben ik klaar met mijn eerste studiejaar en zit ik met mama in de bioscoop bij Magic Mike XXL! Zeker allemaal punten om naar uit te kijken.

Groetjes en een warme knuffel, Mandy

1. Irm:
    22 juni 2015
    Kom op lieve Mandy ff doorbijten !!! Je kunt het, ff alles opzij zetten (toch zeker die kebab tent) en ervoor gaan !
    x
  2. Diana::
    23 juni 2015
    Jij gaat die punten pakken, suc6!!!
  3. Hanneke:
    23 juni 2015
    awh wat lief dat je over mij schrijft..
    kan niet wachten tot je terug bent! en tot die tijd even doorzetten en de laatste dingen afronden.. je kan het! topperrrrr