The day after

14 juni 2015 - Madrid, Spanje

!Hola!

Mijn dag is niet zo special maar toch ga ik even schrijven. Na uitgeslapen te hebben ben ik verder gegaan met leren. Om half drie kwamen Ymke en haar moeder thuis. Aangezien ze hier op bezoek is kwam ze met ons lunchen, erg gezellig! We kregen heerlijke paëlla, salade en salmorejo met brood. Vervolgens kregen we wilde perzikken, meloen en vergebakken Spaanse appeltaart. (een soort cake belegd met appelschijfjes).

Vervolgens heb ik toch nog wat dingen veranderd aan mijn presentatie en nog wat geleerd. Gevolgd met een lekker filmpje op bed (American sniper). Een echte aanrader wat een prachtige film!

Nog even contact gehad met mijn lieve tante Trix en het vriendje. Flink gebuurt aangezien hij met de verassing aan kwam zetten dat hij a.s. Donderdag ochtend hier in Madrid is!!!!!! Nu nog even regelen dat we a.s. vrijdag met mijn ouders en Mike hier kunnen lunchen. Ik kijk er nu al naar uit. Kan ik ze alle mooie plekjes van Madrid laten zien.

Zoals je leest geen spectaculaire dag en zoals het er nu naar uit ziet ga ik zo ergens Sushi eten met Pascal en Marly. Dus voor nu, tot snel allen!