Het is een nacht, die je normaal alleen in Films ziet!

4 juni 2015 - Madrid, Spanje

Wauw wat is Madrid bijzonder om op stap te gaan. Na gezellig met klasgenoten te hebben gegeten bij la sureña op Plaza Mayor ben ik met Marly, Rosa en nieuwe vrienden op stap gegaan. Volgens de amerikanen Ellie, Michel, Stefany, Ryan, Alex, Michael en Jackson moesten we naar club Joy gaan. Dus op pad naar club joy waar we potverdorie 18 euro entree hebben betaald. Vervolgens dacht ik slim te zijn door water te bestellen, dit kostte echter 9 euro. Ik vond het te belachelijk voor woorden want in club Joy waren geen schone wc’s, was geen leuk personeel en de Amerikaanse rap muziek is gewoon niet mijn ding. Toch heb ik een geweldige avond gehad, Amerikanen zijn toch wel heel gezellig. Toen Lean On van Mayor Lazer werd gedraaid ging bij ons natuurlijk het dak eraf! Ik vertelde onze nieuwe vrienden dat ik 5 euro per uur verdien, ze vertelde dat ze 15 euro per uur verdienen en hebben vervolgens al mijn drinken betaald, echt super lief! Daar stond dan wel tegenover dat ik ze de volgende dag meer van Mayor Lazer zou laten horen. De avond hebben we vol gedanst en om 06:00 heb ik de metro naar huis gepakt. (vergeet niet bij de foto’s te kijken!!)

Om half 1 kwam ik uit bed, heb ik voor mezelf lekker ontbijt gemaakt (eerder lunch te noemen in Nederland). Vervolgens heb ik mijn tas klaar gemaakt om te gaan zwemmen met klasgenoten en nieuwe vrienden. Onze Spaanse mama heeft vervolgens een heerlijke salade voor ons klaargemaakt met ham kroketjes en gerookte gemarineerde zalm. Dat hebben we natuurlijk allemaal op en toen zijn we aan de zoektocht naar het zwembad begonnen. Eenmaal aangekomen op het juiste metro station was het zwembad niet moeilijk te vinden aangezien er een wachtrij van 2,5 uur stond (erg comfortabel met 36 graden). Gelukkig stond Pascal al eerder in de rij dus konden we halverwege invoegen en hoefde we maar 1,5 uur te wachten. Eenmaal binnen snel een plekje gezocht en meteen een duik genomen! Jezus wat was het warm. Aangezien we pas om half vijf bij het zwembad binnen waren ben ik lekker tot half negen gebleven. Ook ben ik mijn afspraak nagekomen en heb ik de Amerikanen allemaal Nederlandse muziek laten horen zoals Mayor Lazer. Ze vonden het geweldig! Toch prettig dat ik niet de enige ben die fan is van Mayor Lazer.

Eenmaal thuis een heerlijke verfrissende douche genomen, wat boodschapjes gedaan en gegeten. Net mijn kamer opgeruimd en mijn huiswerk gemaakt. Nu afsluiten met mijn blog en een Leffe Blond.

Proost op het studenten leven in Madrid!

Ciao!