Mike!

18 juni 2015 - Madrid, Spanje

Hallo allen,

Nou mijn ochtend vloog natuurlijk voorbij omdat ik wist dat Mike ging komen. Daarnaast heb ik deze ochtend kaartjes gescoord voor het optreden van ‘the Prodigy’. Met behulp van mama, nog bedankt daarvoor! Toen was het zover, ik kon naar huis en zou eindelijk Mike gaan zien.

We hadden afgesproken op een terras om de hoek zodat mijn ouders en Mike mee naar mij thuis konden. Hier hebben we met  negen man uitgebreid gelucht en gedronken. Heerlijke salade op, kip, meloen en nog verschillende andere dingen. Ondanks het Nederlands, Engels en Spaans conflict kon iedereen erg goed met elkaar praten en was het ontzettend gezellig.

Vervolgens ben ik met Mike en mijn lieve papa en mama naar het Retiro gegaan. Hier hebben we een grote heerlijke wandeling gemaakt waarnaar Mike en ik bij mijn klasgenoten konden aansluiten.

Met Thijs, Sanne en Ymke een aantal uurtjes doorgebracht om vervolgens natuurlijk romantisch tot de hemel samen in een bootje op het retiro te gaan zitten. We hebben een heerlijke middag/avond gehad.

Eenmaal thuis moest er natuurlijk nog gedoucht en gewerkt worden. Ik heb tenslotte vandaag een presentatie op gekregen voor morgen. Heel erg fijn!

Daarna hebben we de dag goed afgesloten door samen een hapje te gaan eten bij ‘La sureña’. Al bij al dus meteen goed gebruik gemaakt van onze tijd samen.

Dikke kus van een gelukkige geliefde Mandy!

1. Trix:
    19 juni 2015
    gezellige dagen met Mike en je ouders liefs