Maandag blijft maandag

8 juni 2015 - Madrid, Spanje

Halleej,

Tja een maandag ochtend blijft een maandag ochtend, of ik nou in Alphen of Madrid ben. Na een heerlijke douche zomaar een lange broek aangetrokken. Aangezien mijn benen de hint gaven dat ze willen gaan vervellen en ik het daar niet mee eens ben. Vervolgens hetzelfde ritme, ontbijt, naar school en eerste klas. Ik had netjes al mijn huiswerk af dus dat was erg prettig. Kon vandaag goed de les volgen en blonk een beetje uit qua niveau. Vervolgens les gehad in Subjuntivo, Imperfecto, Indefinido, en futuro. Bij cultuur les hebben we gepraat over cultuurverschillen, Spaanse scheldwoorden en de mediterrane keuken. Allemaal weer erg interessant en mijn schrift wordt dan ook snel vol gekliederd. Na alle lessen mezelf nog ingeschreven voor verschillende buitenschoolse activiteiten zoals een bezoek aan Reina Sofia, een literaire wandeling en een bezoek aan het Senaat.

Ik kijk er erg naar uit Vanmiddag hebben we heerlijk hamburgers gegeten waar ik veel energie uit kon halen en ontzettend vrolijk van werd. Eindelijk weer eens een flink stuk vlees, heerlijk! Vervolgens ben ik naar het park Enrique gegaan. Dit viel echter tegen, was erg verlaten en zaten veel zwervers tussen het dode gras. Bijzonder dat dit park getipt wordt aan toeristen. Toch heb ik me goed vermaakt met een zakje olijven, een pak sap en mijn huiswerk op schoot. Uiteindelijk nog ff bij Sol gestopt om wat te gaan eten met Eva. Erg gezellig en flink gebuurt. Hier heb ik mijn vaste bestelling op; ham kroketjes en aardappeltjes met ali oli vergezeld met een lekker koud pilsje. Uiteindelijk thuis nog een en ander uitgevoerd en ondertussen is het alweer flink bedtijd. Snel slapen want mijn slaap heb ik hard zat nodig!!!

De groeten!

ps. vergeet niet de foto's te bekijken

pss. vergeet het niet om reacties achter te laten

psss. Ik kan daar geen reacties op achter laten dus zal dan met vertraging je een mailtje of appje sturen ;)