Hondenweer

23 juni 2015 - Madrid, Spanje

Hoi hoi,

Vanochtend kwam ik verassend makkelijk uit bed ondanks de weinige uurtjes slaap. Een snelle douche en op naar school voor de laatste lesdag. (we hebben de rest van de week ook nog maar dat zijn geen lessen met nieuwe stof / herhaling voor mij). Want Woensdag (morgen) gaan we alle stof nog herhalen die we voor de eindtoets van Donderdag moeten kennen/kunnen en Vrijdag hebben we een eind ceremonie ergens in Madrid met paella en sangria.

Na de laatste lessen nog wat Amerikaanse vrienden geholpen die naar Nederland gaan. (aangezien de website van de NS zo duidelijk is voor toeristen.) uiteindelijk naar huis om te lunchen. Spaghetti carbonara dus dat was genieten.

De rest van de dag  heerlijk achter mijn bureau, laptop en in de boeken gezeten. Ondertussen ook nog mogen genieten van een stortbui, hagel, donder en bliksem. Het filmpje hiervan is ook online te zien want het weer was echt niet normaal. Ook ben ik te weten gekomen zoals wij dit weer in Nederland hondenweer noemen, dat in het Spaans hetzelfde is (tiempo de los perros).

Helaas heb ik vandaag niet veel meer te vertellen.

Slaaplekker allemaal en nog ontzettend bedankt voor alle leuke, lieve en steunende reacties!

1. Trix:
    24 juni 2015
    heel veel succes met de toetsen je gaat goed scoren