Wat?! Nog maar twee dagen!

24 juni 2015 - Madrid, Spanje

Ai ai kapitein,

Nogmaals bedankt voor alle lieve reacties en wensen (met betrekking op mijn toetsen van morgen). Ik heb vandaag een nuttige dag gehad waarover ik weinig kan vertellen door al het studeren dat niet zo spectaculair is. Mijn excuses daarvoor.

Na een ochtend vol herhaling en gezamenlijke studie, heb ik een goed gevoel over morgen en ben dan ook erg benieuwd hoe ik ga scoren. Helaas krijg ik de uitslag nog niet vrijdag en zal er een tijdje overheen gaan voordat alle resultaten van de universiteit zijn verwerkt.

Vanuit school heb ik bezoek gehad van paps en mams, zij kwamen spulletjes afgeven die ze niet meer nodig hebben. Helaas gaan ze na hun lekkere 9-daagse vakantie weer naar huis. We hebben stokbroodjes met Iberico ham en tomaten sap/pure/mengsel op en wat gedronken. Zij door naar het zwembad en Ymke en ik aan de kook. We hebben vandaag sla stamp gemaakt zodat ons gast gezin een nederlands gerecht kon proberen. Tevens moest onze spaanse mama naar het ziekenhuis voor een nare controle inclusief verdovingen. Die was ontzettend blij met de nieuwe spulletjes en het feit dat ze met haar duffe hoofd niet hoefde te koken. Mijn dag volgde met studeren, studeren en nog meer studeren. Tussendoor nog een flinke koppijn gehad, ik denk van druk/stress. (Ik heb hier helaas vaker last van omdat ik me over de kleinste dingen ontzettend druk kan maken). Daarna ben ik ’s avonds nog naar ons pa en ma gegaan om ze wat spullen alvast mee terug te geven (was ;)) en nog samen wat te gaan eten. Pap, mam, ontzettend bedankt dat jullie hier zijn geweest en mijn tijd hier nog fijner hebben gemaakt!

Dit was hem weer, snel slapen zodat ik morgen die toets en mijn docent een poepie kan laten ruiken!

Kussies

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Brenda:
    25 juni 2015
    Heel veel succes lieve Mandy! Ik ga voor je duimen, maar aan al dat studeren zal het niet liggen!
  2. Trix:
    25 juni 2015
    laatste loodjes niet te veel stressen (gemakkelijker gezegd dan gedaan) en ook deze laatste toets kom je glansrijk door
  3. Laura:
    25 juni 2015
    nog twee nachtjes slapen dan zit het er weer op, helaas