Back 2 normal life

22 juni 2015 - Madrid, Spanje

Hallotjes!

Maandag ochtend blijft zwaar, zeker met het idee dat dit de laatste maandag ochtend in Madrid is (voorlopig). Na een lekkere douche was ik al snel klaar om naar school te gaan. Eenmaal op school kregen we helaas de toets stof te horen voor de eindtoets van Donderdag. (dit maakte de maandag nog zwaarder) Toch was ik blij met de lessen vandaag, ik heb veel dingen herhaald die ik al eerder tegen kwam met het leren voor mijn tentamens in Nederland. Dat gaf een erg fijn gevoel, zeker toen ik eigenlijk alles goed kon beantwoorden. Dit gaf extra zelfvertrouwen.

Na school ben ik direct naar Sol gegaan om bij ‘Paty’ een flamenco jurk te scoren. Helaas stond ik daar om 13:50 en was de winkel geopend tot 13:45. Naar huis om te lunchen en leren. Uiteindelijk ben ik terug gegaan naar ‘Paty’ om een flamenco rok te kopen, na de website goed te hebben bekeken. Rokken kun je meer mee in mijn ogen en zijn goed genoeg voor de danslessen die ik wil volgen. Ik ben flink geslaagd en dat zal je zeker zien aan mijn foto’s op deze website.

Vanavond ben ik naar hetzelfde dakterras als eerder gegaan. Deze keer om de verjaardag van onze Amerikaanse vriendin Stephanie te vieren! Een erg leuke avond gehad en ondanks de laatste week een hoop nieuwe vrienden gemaakt.

Voor nu slaaplekker, bekijk morgen alle foto’s dan zullen ze zeker allemaal aanwezig zijn!

Muchos besos XXX

1. Trix:
    23 juni 2015
    Hoi
    Zo je laatste week alweer. En nog even aanpoten zo te horen. De andere keren ging het ook goed dus deze nu ook. Mooi joh die flamingo rok wanneer ga je een show geven. Geniet nog van de komende paar dagen liefs
  2. Terry:
    24 juni 2015
    Wat leuk Mandy, om al je verhalen te lezen uit Madrid. Liefs en groetjes uit Alphen.