Hereniging!!

16 juni 2015 - Madrid, Spanje

Lieve allemaal,

Allereerst bedankt voor alle leuke en lieve reacties! Erg leuk om te lezen! Vanochtend ben ik alleen naar school gegaan want Ymke was helaas ziek. Geen zorgen het gaat al een heel stuk beter met haar. Op school zijn we verder gegaan met adviezen geven. Daarnaast heb ik bij cultuur les verschillende dingen geleerd over Spaanse dansen. Allemaal erg leuk om te leren en te weten.

Vervolgens ben ik naar huis gesprint om me snel om te gaan kleden en op pad te gaan. Eindelijk mijn ouders ophalen op het vliegveld zodat ze hier hun vakantie kunnen inluiden.

Vele knuffels, kusjes en groetjes verder konden we op pad. Ons pap en mam in de metro deed me denken aan mijn eerste dag hier. Wat voor hun allemaal nieuw was, was voor mij al automatisme. Eenmaal het appartement gevonden konden ze settelen en alles uitpakken. Even gemeld dat ze veilig geland waren en toen op buurtverkenning gegaan. Waarbij we meteen boodschappen hebben gehaald voor in het appartement. Ook hebben we de vakantie ingeluid met een heerlijk drankje op het Balkon. Vervolgens zijn we in de buurt wat gaan eten waarbij ik genoten heb van een heerlijke Mojito! Ik moet toegeven dat het erg fijn voelt om ze weer te zien en dat ik ze stiekem ontzettend gemist heb is ook een feit. Mam, Pap, ontzettend bedankt voor alles en dat jullie naar het zonnige zuiden zijn gekomen!

Genoeg voor vandaag, slaaplekker allen

1. Hanneke:
    17 juni 2015
    Het blijft leuk om jouw verhalen te lezen! Je kan echt goed schrijven.
    Geniet ervan samen doe paps en mams de groetjes! Xxxx