FC Barcelone - Juventus

6 juni 2015 - Madrid, Spanje

Hola todos / hallo allemaal

Wat een fijne dag was dit zeg. Na mijn bijzonder avond stappen in de homo wijk van Madrid en de vele aandacht van de vrouwen daar (wauw ik ben aantrekkelijk voor vrouwen :o). Lekker uitgeslapen tot half een. Vervolgens lekker geluncht, we kregen pennen met tomatensaus en veldsla, stokbrood, sardientjes, geroosterde groene paprika, en de witte soort van gazpacho op basis van knoflook en ui. Vervolgens heb ik de hele middag gestudeerd en huiswerk gemaakt. Wat stiekem best vertrouwd voelde en me aan Nederland deed denken.

Vervolgens ben ik om 18:00 naar Retiro gegaan om met Eva, Keren, Kelly en Eva te buurten en een to-do-list te maken. Hier hebben we weer opgemerkt dat Spanjaarden het erg fijn vinden om in het openbaar te doen alsof ze seks hebben.

Uiteindelijk ben ik naar kroeg O’neill gegaan (Irish Pub) om de wedstrijd FC Barcelona – Juventus (champions league) te kijken. Natuurlijk waren we voor Barca toch was het publiek qua mening verdeeld. Uiteindelijk heeft Barca met 3-1 gewonnen na een mega spannende wedstrijd en was het feest in Spanje. Eenmaal thuis heb ik vanaf het dakterras het vuurwerk gekeken met een effe blond in mijn hand. Na mijn laatste slok zeg ik , houdoe en bedankt.

Ik ga lekker slapen en morgen ochtend naar de markt hier in Madrid  om vervolgens te gaan zwemmen.

Groetjes en kusjes

Mandy