inspiratie loos ?¿¡!

31 mei 2015 - Madrid, Spanje

Lieve allemaal, na gister goed gearriveerd en geïnstalleerd te zijn, zijn we vandaag op verkenning geweest. We zijn vanochtend gaan hardlopen naar (en in) het sportpark hier om de hoek. Prima plek waar we ons nog vele ochtenden zullen vermaken. Daarna hebben we beide een verfrissende douche genomen en ontbeten. Niet zoals de meeste Spanjaarden alleen koffie met een koekje wink-emoticon we kregen stokbrood, jam, cornflakes, melk en watermeloen. Heerlijk dus! Vervolgens op zoek gegaan naar de corte Ingles voor een Spaanse simkaart. Nou die simkaart is er maar jezus wat een warenhuis. Gigantisch groot met dezelfde prijskaartjes als bij Harrods in Londen. Ik blijf op whatsapp op mijn Nederlandse nummer bereikbaar en bellen/smsen met Spaans nummer. Skype mag natuurlijk ook altijd. Maargoed terugreis naar huis overleefd ondanks het Spaanse verkeer. Om half drie konden we aanschuiven voor het middag eten kip uit de frituur met aardappelen uit de oven en gazpacho met brood. Weer mijn buikje vol gegeten haha. Filmpje gekeken en een heerlijke siësta gehouden (1,5 uur heerlijk in de openlucht geslapen). Nu klaar maken en straks Madrid centrum in. Oftewel de toerist uithangen hier, ik hou jullie op de hoogte, adiós amigos!