Prima eerste avond

18 november 2015 - Madrid, Spanje

Hallo liever lezers,

Hier ben ik dan na een lange tijd met mijn eerste blog uit Spanje - Madrid. Opzich een leuke maar bizarre avond gehad.

om 18:45 landde ik op aeropuero adolfo suarez de barajas, na een korte stop bij het metro bureau was ik om 20:10 bij mijn hostel waar ik in principe met 11 andere een kamer deel. Wat blijkt, is mijn hostel een scouing gebouw, hoe toevallig kan het zijn, mijn lust en mijn leven maar dan in facking Spanje. Het is een super schoon splinter nieuw gebouw in een rustige wijk waar volgens mij alleen maar 60 plussers zitten. Toen ik eenmaal op de juiste kamer was kwam ik eracher dat ik vanavond sowieso de enige daar ben (en dat komt goed uit aangezien ik als mongool met gedeelde kamer weer mijn pyama vergeet), volgen de receptie heb ik pas vanaf het weekend kamer genoten (dat zou super chill zijn), dan hoef ik niet te haasten met een pyama kopen. Vervolgens ben ik naar het  oude vertrouwde 100 monteditos op sol gegaan. (zie foto) om vervolgens een selfie stick te scoren en naar het hostel te gaan. Werd ik weer aangesproken door iemand van Clubbers, en als nederlander kun je een gratis biertje niet afwijzen, vevrolgens kreeg ik nog 2 gratis biertje van het personeel omdat ze me zo gezellig vonden. Uiteindelijk een aantal pilsjes later had ik een sisha en bier en een hoop nieuwe vrienden om me heen. een prima avond vol dans en gezelligheid. Maar geen selfie stick, wel de laatste metro naar huis en een top avond gehad. Nog een bikje cola en een sigaretje en dan naar bed wan 01:50 is laat zat als je het ontbijt tussen 08:00 en 10:00 wilt halen.

morgen misschien wel nieuwe spannende verhalen want stiekem vind ik het best leuk om naar jullie te schrijven (nederlands) en vergeet de fotos niet te bekijken.

groetjes en besos

Mandy